måndag 15 september 2008

YES!

Jag fick Adde att åka förbi hemmet på vägen i jobbärenden.

sen fick jag ett sms där han berättade att råttan har flyttat ut till bäcken!

Han är min prins!

Idag har Vigg börjat på pjater (teater) och det verkade väldans trevligt och sjysst tempo!
Synd bara att det var så få som hade anmält sig,
Teaterfröken satt i rullstol och Juliana undrade gång på gång hur gammal hon var?
För hon tror att om man sitter i rullstol då är man i samma ålder som farfar (89)
Nej, hon ör inte gammal, hon har nog varit med om en olycka.
Jag vet att hon varit det men glömt detaljerna...
Jag sa till Juliana att vi kan fråga pappa när han kommer hem för han känner henne.

men hon ville så gärna veta.

fasen vad svårt det är...
Ska jag fråga eller inte...

Jag frågade.
och fröken tyckte att det var bra att vi frågade!
Hon hade trillat av en häst.
VIgg och Juliana tittade på mig....
imorgon är det ridskola igen!

2 kommentarer:

Cissibitar sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Anonym sa...

Oj;) Ja vad ska man säga upps