måndag 22 september 2008

egen tid

den största omställningen på det nya jobbet är.

Jag jobbar när alla andra jobbar eller är i skolan.

När jag är hemma är alltid någon mer hemma.
det är nästan jag får andningssvårigheter.

Snälla!
kan inte skolor och arbeten få vara på andra tider än 9,30- 13,30?
så jag får vara ensam ibland...

eller så gör vi det lättare.
Vi köper mig en lap top!

JA!
vilken bra idé!

Adde!
kan du åka trubadura lite på alla hak som bara vill hör Alice who the fuck is Alice?
MEn sjyssta!
ta ra betlat!
så kan jag få en lap top!
och då får du en trevligare fru

1 kommentar:

Anonym sa...

Känner verkligen igen mig.:-) Så där har jag haft det i snart 2 år...får ju fasen aldrig vara för mig själv.:-( Tvingar mig att vara vaken längre än dom andra bara för att jag ska få sitta där och vara själv med mig en stund.

Bjarne