söndag 21 september 2008

seans

jag är livrädd för sånt hokus pokus.
När vi satt där och precis skulle börja seansen fick jag ångest oc htänkte sticka.
Dra och aldrig komma tillbaka.

jag var helt övertygad om att det skulle bli jag som fick den första kontakten eftersom det var jag som pratat med dem per luren.

Nu fick jag aldrig kontakt, tack och lov!

Men helt klart var det hårresande!
usch!
Jag är ju världens mest medkännande så jag grät antagligen mest...

Det var verkligen konstigt när mediet helt plötsligt frågade om någon hade nån kontakt med någon som hette, vi kan säga Olivia, och vi har en tjej i klubben som heter såochhon var inte med denna gång.
Det var en dam som ville att vi skulle berättta för henne att det var fler från andra sidan som skickar healing till henne att hon behöver det.
Allra helst för hennes krånglande mage.

och hon har alltid haft problem med magen men nu har det blivit värre....

Ja det kommer mera....

2 kommentarer:

LoWa sa...

Oh shit! Jag skojade och skrev på Annis blogg att det är väl kanske en seans ni ska på... Och så var det det... Nu får man ståpäls! =)

LoWa sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.