tisdag 9 september 2008

bestämmande bestämmare!

åhhhh, jag blir så irriterad över desom bestämmer som bara bestämmer uta att tänka.

Detta "nytänkande" med digital teven, digital box, vilket innabar att många behövdeköpa ny teve och sen en box.

Jag är motståndare!
Nu har jag tröttnat på att väldigt sällan ha tillgång till den teven som jag betalar och betalade för.

Rongdetill telia och tänkte beställa en till digitalboxeller iallfallhöra hur det funkar.

Det funkar INTE!
Det spelar ingen roll hur många teveapparater man har.
Man kan bara titta på en kanal i taget!

Hör och häpna!

så om jag vill kunna titta på en annan kanal än "pimp my ride" och dylikt...
då måste jag köpa ett till abbonemang medderas digitalbox från en annan leverantör som antaligen är dyrare än Telia.

Ilove hur de som bestämmer tänker!
NOT!

1 kommentar:

Miralin sa...

Ja det är väl enda fördelen med soffan vi har, allt eventuellt barn-kladd kan inte direkt göra den värre. :p

TV ja...jag förstår mig inte alls på hur en boxer fungerar. Allvarligt, jag tror inte jag skulle kunna få en TV att fungera på egen hand.
Känner mig som hundra år. Typ.