söndag 14 september 2008

mamma mia

jag är såld!

den somnar man inte på, jag lovar.

Pilla fick städdille(?) och tackade åternej.
Det övergår mitt förstånd?
Hon hade börjat städa på förmiddagen och var igång och ville inte sluta städa???

Då följde Jacob med istället.

Den var sketabra!
jag kan rekommendera alla att se den!

Jag har aldrig funderat på mamma mia förut.
men gjorde det desto mer nu istället.

Är musiken skriven för musikalen?
eller är musikalen skriven efter låtarna?
Hur gammal är meryl streep?
vilken ålder är hon i filmen?

som jag räknar borde hon och jag var jämgamla i filmen
fast jag trodde hon var ca 20 år äldre än jag.
är det jag som är äldre än jag vet eller är hon så ung som jag?
märkligt

sen tyckte jag första gången man fick höra Pierce öppna munnen och ta ton att det lät lustigt!
lite annorlunda.
men sen tycker jag att han låter väldigt likt David Bowie..
antar att han tar det som en komlimang så den som stöter på honom får gärna säga det! och hälsa från mig....

Inga kommentarer: