fredag 12 september 2008

2 dagar

Idag var andra dagen på mitt nya jobb.
jag är den tantigaste av alla mattanter!

Det är coolt!

Jag har fött ca 60 pers vid min barm 2 dagar i rad.
Eller kanske inte vid barmen utan jag har stått vid spisen och de har verkat blivit mätta och belåtna.

En del av barnen är så gulliga!
De kommer in till mig i köket och tackar så mycket för maten!
-tack som åt, säger jag och strålar med hela ansiktet!

Idag kom den trevligaste utav alla barnen fram till mig och sa
-Viktoria?!
-Ja sa jag
-jag tycker du är fin! sa hon och tittade med beundrade blickar på mig.
-nejmen, åh! tack! sa jag och blev lite klädsamt röd om kinderna.

Kan nån förstå varför hon är det trevligaste barnet?
hhaha

1 kommentar:

Anonym sa...

Du ser..det var väl inte så farligt?! :) Och så är du den finaste och mest populära av alla mattanter. Bra jobbat..:)