onsdag 10 september 2008

Uggla/Rheborg/Ulvesson

Imorgon drar vi till storstan jag och Pilleruttantuttantu.

Vi ska på deet första publika framträdandet på Cirkus.
Själva föreställningen börjar kl 19,30 men man kan vara där från kl 18.
Då är det mingel och lite mys.
Jag har fått två dryckesbiljetter av SJ, shit de vill supa ner mig!

Sen ska vi sova kvar i Pillas svågers lägenhet som ligger mitt i smeten nånstans.
En 3:a som står tom.
för han skulle prova på att bo på en annan ort.
han trodde inte att han skulle trivas men han blev kvar.
och lägenheten i Stockholm kan ju vara bra att ha...
ja, tycker pilla och jag!

Det trista är att jag fick ju detta nya jobb.
såjag är tvungen att ta ett tåg hem på morgonkvisten.
annars hade jag varit ledig.
Vågade inte ringa och fråga om ledigt min andra dag på jobbet.

Det ska bli svajnkul ändå!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas ni fick en rolig kväll....

Anonym sa...

Hoppas ni fick en rolig kväll....

Anonym sa...

fan, det blev dubbla inlägg....

Anonym sa...

nu blev det trippla, hörrudu ovan :-)

tänkte bara säga att lilla jag såg showen och blev rätt förtjust faktiskt! vi säger 4 av 5 så har vi inte överdrivit :-) Kan alltså rekommendera Uggla Ulveson Rheborg... gå med äkta hälften tycker jag, kanske inte med barnen!