måndag 15 september 2008

Bajs

en kompis har varit tvungen att lämna ett avföringsprov till sjukan.

jag insåg att jag inte haft en aning om hur det går till-

jag har trott att man ska försöka lägga en hög i en burk.

framför mig har jag sett både klet och kladd....
har likosm på något vis förberett mig på vad som skulle hända om jag skulle vara tvungen...

DÅ har jag helst velat pricka direkt i burken.
Ha den close to the hole sas.
för det verkar inget trevligt att först lägga en kabel på ett papper som man sen ska försöka vicka ner i burken.

osv...

Nu har jag lärt mig!
man får en provsticka som man nuddar i lite avföring!

jisses vad jag tycker det lät skönt!
haft smärre panik utifall jag skulle behöva.
ville inte att nån ska glo på min hög av nyansen brun...

och tänk om jag inte fått veta detta.
GU vad pinsamt det kunde blivit.
om jag kommit med en körv inklämd i urinprovsburken!

1 kommentar:

LoWa sa...

Såg dig idag med barnen spatserandes utanför bibblan. Men vad hjälpte det att jag vinkade och vevade med armarna. Inte såg du då mig heller...
Nattinatt!