lördag 13 september 2008

inkontinent

jag har förstått att det är lätt hänt att man får svårt att hålla tätt när man kommer upp i åldern.

Själv har jag märkt det på studsmattan.
där måste jag var ny kissad för att slippa en olycka.

Det ska vara kniiiipövningar har man ju hört talas om sen Susanne Lanefeldt stod och kneeeeep så hela svenska folket inte vågade annat.

Men...det gäller ju inte mig!
Inte kommer jag ha svårt för att hålla trosan torr.
Inte jag heller!
¨
så ser jag fler och fler kvinnor och de behöver bara vara 10 år äldre än jag.
Hur de snabbt smäller ihop knäna när de hostar.
ställer sig med benen i kors när de skrattar.
tar sig åt murvan när de nyser.

jag vill inte bli en av dem!
fasen vad jobbigt det verkar.

Det är nog lättare att knipa lite då och då.
det syns ju inte.
det är en träning som man kan göra varsom helst.

susanne lanefeldt!
I will spred your mission!
Kniiiip

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja du kära hjärtat... men vi har en av Sveriges duktigaste kirurger i Västerås som opererar kvinnor för inkontinens, han sätter bara dit en ny "gummisnodd" i murvan, sen vilar man i sex veckor och sen är den som ny;) Saknar dig på jobbet....Kramar Marre

Anonym sa...

Ja du kära hjärtat... men vi har en av Sveriges duktigaste kirurger i Västerås som opererar kvinnor för inkontinens, han sätter bara dit en ny "gummisnodd" i murvan, sen vilar man i sex veckor och sen är den som ny;) Saknar dig på jobbet....Kramar Marre

Vickiehickietorian sa...

då så!
susanne lanefeldt!
släng dig i väggen! jag vet mer än du! tack vare marrre!