tisdag 16 september 2008

nytt jobb

igen....

nja, denna gång är det inte så allvarligt.
desto roligare!

Adde frågad mig om jag ville göra omslaget till deras skiva.
asså photoshoppa lite.

jag sa ja.
fast jag inte har tid alls.

för

Idag tog jag med mig beställningsgrejer hem från jobbet.
Jag fattade inte ett skvatt.
sånt har jag aldrig hållt på med.
och beräkna.
jesus amalia!

så för att lugna mitt snurriga huvve satte jag mig och photoshoppade omslaget, Adde blev väl nöjd med och jag tyckte att det dög.
Skulle vilja haft mer tid
Det måste vara klart till lördag för då sk de sälja skivan på Rockland.
SÅ gott folk köp skivan!
om inte annat för omslaget....
Tiden är därför knapp.
Omslaget ska ju tryckas och sen ska det vikas och stoppas in i plastfodralet, det måste bli klart typ i förrgår...

så kom den bistra verkligheten ikapp, jag sattte mig och försökte jobba mig igenom beställningkataloger och artikelnummer och allt tråkigt i världen!

få se hur det blir.
det kanske inte blir nån mat i skolan, de får lektioner i photoshop istället!
hahah

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad ku latt få äran att göra skivomslaget...ja, du har blivit en hejare på det....