måndag 8 september 2008

sista gången

imorgon går jag upp kl 4,45 för sista gången.

min sista dag på SJ.
Barnen är jätteledsna.
Jacob och Luis för att de inte kan skaffa prvatresekortet.

Vigg och Juliana gråter för de tycker det är så sorgligt!

De gråter stora krokodiltårar och frågar massor..
så då blir jag ledsen jag med och glömmer att varför jag sökt nytt jobb!

Usch, egentligen borde jag sjukskriva mig imorgon, jag gråter så lätt.

SÅ det är bara att pack ner sminkväska och ha den redo hela dagen imorgon!

1 kommentar:

LoWa sa...

Stan är liten... Men tror inte sambon slog. Han "markerade" bara o tryckte ner på marken. Men HAN blev slagen o sparkad. Märke i pannan och öm på ryggen.
Men vad vet jag som inte ens var där...
-Lycka till imorgon! Du är stentuff som vågar byta jobb. Man ska våga byta!! Heja!