tisdag 9 september 2008

fler folk

andra som kan göra mig lite generad är de som bjussar på berättelser om hur de har det i sängen.

jag minns på rak arm två såna tillfällen som jag blev röd om kinderna och kände mig skitdum.
Just för att jag undrar om de personerna tror att jag är intresserad av deras samliv.

Den ena hade varit på semester satt och berätta om den hela tiden och kom gång på gång till ett tillfälle...
det var nästan så man kunde förutspå vad om komma skulle.
Jodå med glittrande ögon och stort smajl kommer;
detaljerna som jag inte bett om...

En annan som jag känner satt för sig själv på en fast, jag gick fram för att heja lite snabbt.
och jag visste att personen separerat från sin sambo.
så jag sa hej hej, frågade hur det var. och sen kom en för mig självklar fråga.
-hur går det nu då? har ni kontakt?
-ja jo, men vi knullar bara!

där stod jag med lång fejja!
och kände mig asdum.
vad skulle jag säga nu då?
Det blev lite mycket information som jag inte behövde.

Inga kommentarer: