söndag 1 juli 2007

vad ögat ser

Slötittade på tv.
Hamnade på sporten, hur fattar jag inte, än mindre fattar jag varför jag blev kvar?
Hursom haver blev det ett inslag om cykling.
Kameran visade en kille i sin tävlingsdress.

Av sig självt utan vilje ser ögonen och tanken tänker utan hjälp...
OJ, vilken stoor... eh, jag menar Hoppsan, vilken välutrustad pojk!
Fortfarande tänker jag inte på vad jag tänker på...
men så filmas grabben i en annan vinkel
Och då! Till min stora fasa! Vad skådar mina ögon....
Han har blöja! han måste ha blöja! annars har han varit väldigt hård i magen och inte hunnit på toa.
Eller så är han sååå välutrustad att han lägga "den" bakåt, runt rumpen och fortsätta en bit upp mot ryggen...
Vad är troligast?
Att det är insytt inlägg (blöja) som förhindrar skavsår i närheten av de heligaste partierna..

Snacka om falsk varumärkning!

Då inser jag vad i hela friden sitter jag och pysslar med??!!
Men det var inte jag ! Det var en ajtmatisk grej som bara hände...

Inga kommentarer: