måndag 23 juli 2007

Flodhästsfet

Kära Cissi la ut bilder på sin sida...

Jag råkar vara med några kort! Å jag hatart!!
På riktigt!

Förut mest för att jag blinkar i olika tempo med ögonen.
Nje, jag hittar inte på!!
Det har en riktig fotograf sagt. Jag var där för att jag tänkte att Jesper och Jacob skulle få se åtminstone 1 kort på sin mamma för att veta hur jag såg ut när de var små...
Jag var hos fotografen 3 gånger innan han tyckte att det dög. Från början sa han " att det här ska bli bra" men ack vad han bedrog sig... Han sa då att det är väldigt svårt att ta ett kort på mig p g a mina blinkningar. Så det så!

Nu tycker jag att det är minst lika hemskt att vara med på bild eftersom jag är lika fet som flodhästeländet jag har längre ner på bild.
Fast jag är inte lika brun...

Nu så tittade jag på Cissis bilder och det var inte någon fröjd för ögonen.
Jag lovar och svär!

Jag sa till Jesper
-Ähfy fan kom å titta.
Pojkuslingen kom, tittade och säger

-haha kameran ljuger inte! Jävla fatso!
så nu är jag deppig!

Annat är det när barnen är små.

Jag var i lekparken med Vigg och Juliana.
De klättarade upp på en ångvält (en man kan klättra upp i och åka ruschkana nerför).
De stod högst upp bredvid varann och så börjar de sjunga högt och tydligt..
-mamma är så fiiin, mamma är så fin. min mamma är fiiiinst i världen! hon är sååå fin med blommor i sitt håååår (vilket jag inte hade och brukar inte ha)
Då skämdes jag som en hund.
Försökte tysta dem men de hade hittat sin melodi...

Jag är hellre fin med blommor i håret i deras lilla värld än ser ut som ett fatso i Cissis värld!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Men gumman du är ju perfekt, finns inget att klaga på vacker som en dag ååå de håller faderskapet med om han flickor är bäst :)

Anonym sa...

hans

Tjejkuligt sa...

Vet du att jag har sett bilderna och du ser alltid lika glad och vacker ut. Nästa gång kidsen sjunger tycker jag att du ska stämma in istället.

kram Annis