fredag 6 juli 2007

Dans

I helgen ska jag på kurs:
Yoga, meditation och frigörande dans.

Hahaha! Jag är uppfylld av humoristiska syner.
Mig själv svängande, svävande, dallrande i frigörande dans.
Hohoho hur i hela friden ska detta gå?
Jag ser verkligen syner. JAg som har så lätt för skratt, jag kommer ju sabba för de andra.
Ligga och asgarva på golvet när jag "ser" mig själv.
Hihihi så ska mamma dessutom köra en frigörande dans.

Nej, jag ska ge det en rättvis chans! Jag har ju trots allt ingen som helst aning om hur frigörande dans går till!
Det ska bli en rolig erfarenhet, lite för rolig tror jag dock!

2 kommentarer:

Cissibitar sa...

Åh gud så roligt. Om jag känner dig rätt kommer du att skratta så att du inte kan prata. Eller så kommer du bara att leva dig in och låta armar och ben tala... Sedan skålar vi för dina framgångar! POK

Anonym sa...

Vi hade afrikansk dans på schemat en dag när jag gick på folkhögskola. Det var det VÄRSTA jag någonsin varit med om! Men alla andra tyckte att det var världens bästa upplevelse, och tyckte bara att det var pinsamt. Men, jag tror på din modighet och hoppas att du klarar detta. jag tror på digÄ! Om du vill ha mer info om frigörande dans och afrikans dans, fråga mamma, haha, hon höll på att skämmas ögonen ur sig när hon gjorde det! KRAM