onsdag 18 juli 2007

naglar och snor

Jag har en liten fobi eller mani.
Snoriga vuxna människor, usch när jag får in en kund som är snorig blir jag alldeles bestört. Jag vill verkligen inte ta i pengarna eller kortet som de lämnar fram. Jag sitter bara och känner hur snorbacillerna kryper på min hand fast jag har tagit i pengarna eller kortet med typ 2 fingrar.
Längtar till de går så jag kan gå och tvätta mina händer! Jag känner mig såå smutsig! Vill knappt ta i dörrhandtaget till toan, tänker på att jag måste ta i det igen nästa gång jag ska på toa.

Sedan kan jag inte med killar/karlar med långa naglar då dööör jag!
Det är det mest avtändande jag vet! Jag ryser överallt av avsmak bläääää.
Jag fattar inte varför killar har långa naglar??
Undrar om det är något sjukligt??(hahha)
Addes fingertoppar ser iofs ut som motorcykelhjälmar med visir det är kanske lite för mycket åt andra hållet men hellre det!

När jag väl fått för mig sånt här typ då kommer det värsta...
Jag blir så rädd för att andas in den luft som de andas ut...
jag sitter och håller andan, om jag håller på att tuppar av tar jag ett snabbt andetag med munnen i ena mungipan över axeln och sipprar ut luften..

Men det där kan jag få för mig när jag möter någon suspekt människa ute på stan (eller nåt )som jag inte vill dela luft med...
En djup stoor inandning när jag kollat av hur det blåser så att jag hinner hålla andan ifall deras utandning blåser åt mitt håll och så att jag förhoppningsvis vet att jag kan hålla andan tills människan försvunnit och med den deras utnyttjade luft som finns omkring den..

hahha, jag är sjuk i huvvet!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tokfan! *skrattar*

/ Bj.Arne.

Anonym sa...

Ja men tänk vad äckligt det är om man sätter sig efter någon just rest sig (och nej, inte på toa för där står jag hihi)och man känner den andres kroppsvärme gå rakt igenom ens kläder!!!!PANIK!!

Anonym sa...

Jobbigt värre *asgarv*