måndag 2 juli 2007

Trött

Klockan 03,22 kommer Juliana upp och lägger sig i vår säng, tätt intill mig...
Jag kan INTE somna om.
JAg är super kissnödig. Men vill inte gå upp för klocka ringer 04,30 MÅSTE somna om!
Precis lagom till jag ska somna om börjar Julianas näsa pipa
Och då menar jag pipa.
Det är som om jag ligger bredvid en näktergal som har fått en tupp i halsen.
Jag ignorerar, jag ignorerar.
Men det enda som hörs är det tjutande ljud som jag inte för mitt liv kan förstå var det kommer ifrån..
Jag funderar om jag ska knipa åt om näsan på henne då kanske hon slutar låta.
Jag puffar lite försiktigt på henne men inget händer.
Till slut måste jag gå upp och kissa, kan inte hålla mig.
När jag kommer upp igen är det tyst! HOn har gjort något för näsan har tystnat!

Då är det bara 20 min kvar innan klockan ringer...

1 kommentar:

Wirre sa...

Känner igen symptomen! =) haha killen spelar ju poker hela nätterna igenom, och så sak man upp tidigt och ska jobba. Så man vaknar ju till å från och så klart ska man vara kissnödig på köpet också!!! Men jag plågar mig kvar och hoppas på bättre tider! =)...

Jag Veeeet!!! Ja gsa förut att jag skulle märka ella pedofiler med en grön prick mitt i pannan! Då e fasiken ingen som kan ta fel på svinet!!!! Vi får nog ta å genomföra det där! =) Lämna in ett förslag till regeringen...

Kram kram!