tisdag 17 juli 2007

Salabor

Det är otroligt var man än är springer man på dem.

I Eskilstuna Parken Zoo kanske jag inte såg nån fresten...men jag hörde lejonen vråla eller ryta kanske.
Det knottrade sig överallt! Vilka pipor! Det var helt gräsligt. Alla mina gamla gener ställde sig i givakt och jag var på språng! Måste rädda mig undan rovdjuren.
Helt sjukt! Visste inte att jag kundereagera på det viset.

På Astrid LIndgrens värld var systrarna Jessica och Linda Södergren med Camilla Larsson och lilla Samuel.
Jörgen Ströms syrra med vad jag antar sitt jobb.

På High Chaparall sprang jag på Stig Johansson, Johanssons guld Stig med familj.
Faktiskt redan på campingen.
Han satt mest på ett trappsteg och glodde medan frun Eva sprang omkring i cowboyhatt och tittade på när folk red tjur.

Killen som jobbar på returen (eller var det pallprojektet) iklädd vit tshirt med texten:
Var rädd om naturen,
släng skräpet på returen!
Sala
Vi syns och vi finns överallt!

2 kommentarer:

Martina sa...

Ja du vet väl att världen är mindre än man tror :)

Anonym sa...

Ja det är konstigt att det alltid finns någon som man känner igen :)