söndag 8 juli 2007

Crazy

I lördags var det en sån där dag då det hade hopat sig.
Jag hade anmält mig till yogatjofräset sen var vi bjudna hem till Martin Vangbo och Cissi (som småttungarna säger).
Adde och barnen åkte dit till kl 17 medan jag skulle gå kvar min kurs till kl 20.
Direkt vi slutade åkte jag hem, duschade och fundrade vad i hela friden jag skulle sätta på mig.
Kom på att jag lyckats komma över en hel zigenar dräkt...
Visst!!Skitkul ide´, lite lagom crazy tyckte jag och satte på mig 4 kjolar och svart kråsjacka med guldbroderier.

När jag skulle åka var jag först och främst tvungen att klättra ut genom fönstret då hemnyckeln var borta...
Jag bökade och hade mig och skrattade.
Tänk om nån skulle se mig...
En zigenare på väg ut från ett fönster..

I bilen sen var jag livrädd att den skulle pajja eller nåt sånt... Tänk att behöva kliva ur för att försöka få hjälp i zigenarkläder...huuuu

Väl framme steg jag in. Det hade varit riktitg kul att ha fått Cissis min på kort när hon såg min utstyrsel..
Emma och Adde tyckte också att det var lite kul sådär...
Men Martin och Finn sa inte så mycket alls på en gång.
Sen kom det...
Jaha kommer du direkt från yogan? Har alla såna där kläder på sig på kursen...

Men Hallå!!!
Ingen kan väl tro att man yogar i zigenarkläder???
Stå i alla dessa ställningar med alla dessa kjolar??

Inga kommentarer: