fredag 27 juli 2007

Semstertider

Jag kan bli galen på grejer, saker, prylar eller förresten allt som ligger och skräpar.

Nu har jag jobbat asmycket ett tag och det känns som om barnen får leka med allt och överallt när inte jag är hemma.

De har dragit fram alla rena handdukar så de ligger överallt och de används tydligen till filtar för inuti varenda handduk ligger ett gosedjur inbäddat.
Det kan säkert tyckas gulligt och sött men så ser INTE jag det!
Jag ser hur tvätthögen växer utan slut, taket kommer att lyfta snart.
Jacob kommer hem idag efter att ha varit borta en vecka...
En veckas tvätt.

Ok, jag ska säga något till Addes försvar.
För jag frågade honom om han tillåter dem att leka med rena tvätten.
-Herregud grävaren har varit här och jag har varit ensam med barnen när du jobba...

Det är tur att jag får semester snart! Så jag har tid att ta hand om tvätt och städ.
Fasen vad gött det är med semester...

Inga kommentarer: