torsdag 5 juli 2007

Naket

Jag har alltid tyckt att barn ska bada nakna så länge som möjligt.
De vill ju iofs tidigt börja använda badkläder för att vara som alla andra.
Fast när nyhetens behag försvunnit så brukar det vara skönast att bada naken.
Istället för att behöva ha de där kalla, blöta badkläderna på sig så kan man sätta på sig de när man kommit upp ur vattnet, varma och torra.
Har liksom tycktatt det är det mest naturliga som finns bada naken.
Det ser så härligt ut med nakna badande barn.

Så läser man tidningarna nu att man ska absolut inte visa kort på sina badande nakna barn.
Sommartider är pedofilernas årstid, de blir serverade sina perversioner på fat liksom.
Fan! Jag blir så förbannad.
Att man måste tänka på sånt också. Jag hoppas att det inte gör att barnen tycker att det är onaturligt med nakenhet.

Jag funderar på hur länge pedofili funnits.
När jag var liten sprang jag alltid omkring naken. Jag har inte uppfattat att någon var rädd att det skulle ha tillfredställt någon sjuk idiot.
Jag tycker det är så sjuuuukt!
Att jag måste gå och tänka på hur mina barn "exponerar" sig. Springa med en handduk och dölja deras nakenhet. Titta mig omkring så det inte står någon där med en kamera för att fota min barn..

Jag bodde granne an gång i tiden med en alkis, en rätt ung kille som söp jämt hade inget riktigt liv.
Det var en jättetrevlig kille som kunde komma in och sitta och prata ibland.
Hans liv gick ut på att vänta.
Han väntade på att hans systers förra man skulle komma ut från fängelset.
När mannen kom ut skulle han möta upp honom med bil.
Han skulle bara gasa så mycket det gick.
Han skulle bara köra över mannen och jubla!
För mannen hade utnyttjat sina barn, hans systerbarn och han förtärdes av hat!
Han tyckte att det spelade ingen roll om han åkte dit för mord för han hade inget liv av betydelse i allafall.

Jag brukar fundera på honom ibland. Jag vet inte vart han tog vägen.
Undrar om han lyckades? Eller söp han bort sig helt och hållet i väntan?

1 kommentar:

Anonym sa...

hävert, det ordet hade jag glömt, tack du! haha, ett rödhårigt burr som fnittrar är rena lyckopillret, jag gillar det. Vilken tur ni har som får ha henne hos er! KRAM