fredag 27 juli 2007

Tv rummet steg för steg.

Alltså börja titta nerifrån.
Och tro inte att vi tycker att det är klart för det är det inte. Men nu har ju jag semester så då kan jag pula lite medan Adde är ute och bygger...



Här är min klädkammare, färdig! Äntligen. Synd tapeten syns inte så bra som jag skulle vilja! Men det blev ju häftigt att barnen fick en egen liten vrå som de kan titta på tv ifrån! Platsbyggd filmhylla fick vi till också.
Hylla upptill, väggen bakom ska målas röd. Så blev lösningen,

Väggen färdig. men vad ska vi göra åt att de inte hade samma panel hela vägen upp?



Vigg och Juliana skalar potatis åt sina föräldrar.



Vigg och Juliana fick sitta på golvet och titta på tv



Här river Johan och Adde. Jippi


Tänk att jag fick som jag ville!!! Jag tjatade och gick på ville så gärna ha liggande panel på väggarna men Adde tyckte att det blev så mycket jobb så till slut gav jag med mig. Men.... så började jag slita lite i de där skivorna som var påspikade... Vad fanns under skivorna. JO, liggande pärlspåntspanel!Hihih


1 kommentar:

Anonym sa...

Ja snyggt blir det :)