söndag 29 juli 2007

suckjuckar´n


Löste våra problem.


Tack Den som uppfann suckjuckar´n


Nu kan vi kissa och bajsa för allt vi är värda!
Roligast var nog när Adde ringde till OK för att fråga om de hade någon att sälja.
-Hej, jag heter Adde, jag tänkte höra om ni har kaustiksoda och suckjuckare?
jag står bredvid opch mimar
nejnej nej! inte suckjuckare!! Jag vet inte om det är bara jag som kallar det för suckjuckare!?
Det heter nog avloppsrensare...
jag viskar fram allt och viftar på armarna.
Jag såg på Addes min att det var fel ord han hade använt... hhaha
De hade definitivt inte hört ordet suckjuckare.
Nu har jag sökt på det men det blir inte en träff på suckjuckare.
Inte kan jag väl ha kommit på namnet själv?!
Visst har ni väl hört att de kallas suckjuckare?
Adde säger att han aldrig hade hört det ordet innan.
Fast hur ofta pratar man om en suckjuckare?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Nej du har inte fått det från faderskapet vi har aldrig hört det:P men hade gärna sett Addes min när han fattade att den inte heter det HI HI

Anonym sa...

haha, nej det har jag aldrig hört...men kommer genast att börja använda!

Anonym sa...

swchop! e väl typ vad den kallas =P haha