lördag 31 januari 2009

krr, plutt, l´pling, brrrr, fttt, pjuuu

försöker få tag i en tonåring.

tonåringen har inte svarat på flera samtal.
det är det som är a och o i denna familj.
prata, så går det mesta att lösa. man kan förhandla sig fram till det mesta om man kan förklara sig.
Det är otroligt viktigt. att kunna nå varann och kunna bli nådd.

till slut insåg väl tonåringen att det är nog bäst att svara.
jag hör tonåringen absolut perfekt i telefonen. Helt perfekt som om han satt bredvid mig!

men han har asdålig täckning! skiiitlägligt varje gång jag ska tala om när nattbussen går hem...

jag säger väldigt väl utttalat och långsamt
-men, jag skickar sms så du inte missar bussen!

Jag hör en tung andning och sen
-ok.

1 kommentar:

Anonym sa...

Om du har lust och vill så har jag en frågeutmaning på min blogg..