onsdag 14 januari 2009

Jag har fallit mellan stolarna!

Låter helt omöjligt...

men det var dagens sanning.

stolarna stod i varsitt rum därför kunde arslet hamna mellan.



Jag har varit lite spänd inför skolstarten och det närmar sig med storsteg.


Så inser jag!
Herreguuuuu, det är nästa vecka!



jag har 0 information!

det enda jag har gjort är att tacka JA!



Hopp?

jag letade ledtrådar på Högskolan i Kristiansstads hemsida...

men inget!

Tillslut mailade jag dem.

De hade skickat ut papper till mig sa de

Jag sa att jag inget fått.



Idag kom de nya papprena!


ÅÅÅÅ, vad spännande detta är!

och kul!! '

hoppas jag att det blir!

och att jag blir sviiinbäst på datorer och kommer slå Bill Gates i inkomst sen!



Jihoooo, here I go!

1 kommentar:

Jules sa...

Det låter jättespännande!
Självklart blir du bäst och blir rikare än herr Gates :)
Tack själv för kommentaren - man blir så jätteglad.