onsdag 21 januari 2009

presenter

jag blev firad utan höstglöd/våreld!
inte ens en pocketbok i synhåll...(synd)

Men jag fick en äggvärmare! Nu kanske jag kan få fart på mina pullor igen.
Vi har ju bara 4 st kvar. resten har de elaka rovfåglarna tagit.
Hoppas, det vore så kul att få kycklingar!
sen fick jag en påse choklad (som hundarna åt upp, grrrrr)
åsså min parfym!! de ntog slut för nån månad sen nu kan jag lukta gott igen!!!
Ett kakfat, 3 våningar.
handdukar till nya toan (skulle kunnat tro att jag köpt dem själv!!)
Wii, fitness, träningsmatta...hahaha nu jädraranåda, sketsådetknåda! beach -09 här kommer tanten!!

bl a....

sen fick jag 40 tulipaner.
Juliana tittar och luktar och säger
-mamma, när de, alltså bladen slår ut.. då! då... blir det talibaner!

huga!!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Jätte grattis,Vickie
Ha en underbar dag;)
Kramar Marre

Jules sa...

Hurra för dig idag!
Vilka presenter du fått! Alldeles alldeles underbara.
Wii fitness - hur kul som helst!

Du har nåt att hämta hos mig - när du har tid.

Grattis kramar
<3

Anonym sa...

Grattis på födelsedagen! Hoppas att du får en alldeles underbar dag!

(ps. håll lite koll på hundarna, choklad är väl giftigt för hundar om jag inte minns helt fel.)

Stor kram! // Linda

Cissibitar sa...

GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA VICKIE!!!
från chateau Vangbo

Anonym sa...

GRATTIS LILLA GUMMAN
Ha en mysig födelsedag, vi ses den 7/2
FRÅN MOSTER

Anonym sa...

Grattis i efterskott!

Anonym sa...

Ett stort grattis vännen,
Tänk att du är 40 bast du me.
Ha en härlig kväll med din familj
så ses vi. många kramar pilla