tisdag 20 januari 2009

Suuurprise!!

igår hämtade jacob in posten.
Värsta paketet var där.
Jacob trodde att det var till honom.
Juliana var tvärsäker på att det var till henne
Vigg bad med stora ögon att det var till honom.
så var det till:
MIG!Hohohho!!!
Direkt från London till 40 åringen.
Malin!! vilken pingla!
Fantastiskt!

Beslutsångest.
Skulle jag vänta tills självaste födelsedagen?
klarar jag vänta?

NEJ!
jag slet upp paketet och inuti postens paket låg det TVÅ inslagna presenter!
Jihooo!
Detta är livet tänkte jag och öppnade.
I det första låg en ascoolt linne/kortklänning.
Blå paisley mönstrad med paljetter på!
-Wow sa Jacob, fan va snygg
Juliana sa
-mamma den ser för kort ut för dig! Den passar nog mig!!

hehee!
nästa present innehöll en finare t-shirt top. vit med större pärlor runt halsringningen.

Wowowo, mina ögon tindrade som barnens på julaftonen!

jag ska lägga ut bilder på de sen.

men jag vill skicka ett stort TACK till malin och alla grabbarna!!
väldigt snällt

2 kommentarer:

Jules sa...

Åh paket!
Du gjorde det rätta - skulle inte heller kunnat hålla mig :)
Fin layout du har. Den passar dig alldeles perfa :)

Anonym sa...

ENJOY......!!!!!!!! M