tisdag 27 januari 2009

vardagsliv

Tisdagstemat denna vecka var Vardagsliv.
Och jag t'ände på alla cylindrar och började tänka...
Vad gör jag en vardag egentligen?
Jodå, nu har jag tagit kort hela dagen..

Fast nu när jag skulle lägga upp korten så kom de ifel ordning!

Så jag slutade fotografera vid bolibompa.
Kvällsmat, Juliana försöker fånga en smula...
Macka


Blåbärs risifrutti


Jag smygkikar alltid in i mina egna fönster, nästan tillbaka efter hundpromenad..


Hundpromenad i mörkret

Nu ska vi gå ut!

Ananaspajen är klar

Jag står och tittar ut och längtar efter Adde, han borde komma snart


I trappen springer jag mest hela tiden, känns det som.

Upp, för att titta hur det går för småttungarna vid datorn

Vattna blommorna
Städat upp på bänken

hällt i fyllningen


ingresienserna till pajen
pajskal
Lite lek med Bazir

Lite lek med Morris


Para ihop strumpor, vi måste ha den största samlingen enstaka strumpor

tvätthögen ska vikas

Eldar gör vi jämt!!

Hann bara med att ta kort på disken på jobbet. Annars var det blodpudding med bacon

Denna syn mötte mig när jag kom ner i morse! En trött man letar efter sina kläder


Fler bidrag hittar du här


Det kankse inte var det mest intressanta men askul att ha kvar för mig

4 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för att du delade med dig av din vardag!!

Jules sa...

Du hinner med mycket på en dag :) Hur god blev inte den där pajen då'rå?

Anonym sa...

Det var kul att se in i ett annat Vardagsliv. Tänk vad man hinner med mycket på en dag, många saker som man egentligen inte tänker på...
Ha det gott!

LoWa sa...

Haha - vad kul att se en dag hos dig! Och vilken fin trappa ni har! =) Och vad många strumpor ni har!