fredag 16 januari 2009

positiv feedback

Tänk vad viktigt det är att få höra att man gör något bra eller att man kämpar för något viktigt.

Det är bensin för själen!

Vi har just suttit i soc möte.
Vi har i princip haft soppatorsk.
Men nu piper det iallfall inte längre.

Hoppas det fylls på lite mer och mer och mycket oftare än vad som gjorts hitintills!

Kom ihåg att tala om för någon idag om den gör något bra eller ni upptäcker något positivt hos någon annan!

GÖr det idag! Tala om det!!!
Den kankse verkligen skulle behöva höra det!!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Din blogg är innehållsrik, spontan och frekvent. Allt man kan önska sig.
Keep up the good work, VickieHickie!

Anonym sa...

Long time, no seen....
Sorry att jag inte har lämnat avtryck på din blogg på länge MEN jag läser den dock varje dag.
Är hemma å e sjukskriven och tar det väldigt lugnt men uppdaterar mig dagligen, det är najs att veta vad som händer dig å din familj.
Du skriver så himla bra å roligt å hade jag varit på jobbet så hade jag saknat dig jätte mkt.
Kramar Marre

Vickiehickietorian sa...

Tack Hörrni!

men marre!? varför är du sjukskriven? det är väl inget med Jakob hoppas jag!

Anonym sa...

Nej kära du,Jakob mår jättebra:)
dessvärre är det MIN kropp som inte vill vara med längre, jag har ju inte varit sjuk en enda dag på över 2 år, nu har jag typ muskelinflammation i skuldra/axel och så åkte jag på en lunginflammation som grädde på moset, men jag är dock på bättringsväg så det blir nog bra med tiden. Kramar Marre

Vickiehickietorian sa...

men vad?? fy vad trist. kan det vara en reaktion på allt som hänt dig de senaste åren? nu när Jakob blev friskförklarad... din kroppp borde ju ha varit på helspänn så när du tillät dig slappna av lite så hannn inte kropp och muskler med?
Jag ska ju ha kalas och du är ju bjuden!
men då kankse inte du fått inbjudan?
Det kankse är något du skulle behöva?
bara gå nånstans och ha lite kul?
Du behöver inte göra någon charad...

maila gärna mig på svickies@hotmail.com