tisdag 27 januari 2009

när är ett problem ett problem?

Det är någon som kissar så hastigt och hårt så att det stänker upp på bakre delen av sittringen!

Är det ett problem om det händer en gång?
Nej, kanske inte...eller ett smärre problem eftersom denna "någon" inte rengjort efter sig.

Men det blir till ett mycket stort problem när det bara fortsätter och fortsätter!!

Det är inte kul att sätta sig på en kissig ring!
Min rumpa är av storlek större, ingen snipig liten killstjärt här inte!
Så den, rumpan min, alltså når över hela sittringen.
Do I need to say anything more???

Det mest konstiga är att det inte är någon som skulle kunna göra något sådant!
Aldrig! Hur kan jag ens fråga/klaga/tjata?

Nu kör vi en drive jag och Adde.
Vi ska kolla efter varje gång nån går på toa.
Igår var det stänk överallt och jag städade och surade.

Sen gick vi och la oss innan tonåringarna.
Imorse var det stänk överallt igen...

Detta måste vara ett problem.
Jag skulle skämmas ihjäl om nån annan kommer hit och det ser ut så där.
En hyfsat fräsch tjotta vill jag nog bjuda in till iallafall.

Jag ska nog införa ståförbud!
Alla måste sitta och kissa.

det är bättre för killarna dessutom.
Då tömmer de blåsan mer och riskane blir mindre för prostata problem.
Japp så var det löst!

3 kommentarer:

LoWa sa...

Läste nånstans att man ska måla dit en liten prick nere i toan med tex färgat nagellack. Och eftersom killar är tävlingsmänniskor(oftast) så kommer den kissande killen att försöka pricka pricken hela tiden o då blir det alltså inget skvätt utanför. Fiffigt va!? Såg även i en annan tidning att det finns flug-stickers som man fäster i toan med samma syfte. Pissa på fluga competition. =)

Anonym sa...

Kolla in d här:http://www.bluebox.se/gate_showinfo2.asp?id=999176

Anonym sa...

Kolla in d här:http://www.bluebox.se/gate_showinfo2.asp?id=999176