söndag 25 januari 2009

klagomål

Vi har två tonåringar i detta hus och det kan kännas av som ni säkert har märkt...
men så ibland så har de kompisar här...
det märks.

Jag städade på toaletten häromdagen och när jag tog golvet så ställde jag in en halvfull sopkorg i duschutrymmet.
men tyvärr så glömde jag lyfte ut den när jag var färdig.

En tonåring lånade duschen.
Varför i hela världen skulle den tonåringen ens tänka tanken att flytta ut sopkorgen ur duschen??

I sopkorgen fanns bl a allt damm från torktumlaren.
Dvs sånt som drar åt sig fukt och väta mycket!!!!
Soppåsen vägde ungefär det tredubbla..
och droppade...

och jag blev trött.
på tonåringar
igen...

2 kommentarer:

LoWa sa...

Nonchalans stavas det... Känner igen det. Suck. Nya tider - nya tonåringar...

Annis sa...

Förvåning? Nej, troligen bara ett "normalt" tillstånd i den åldersgruppen.