fredag 30 januari 2009

fredagstema

Musik...

Det blir det svåraste temat.

Hur ska jag kunna välja?

Adde är med i band och trubadurar...

min äldsta son Jeppa, spelar med i band och ahr ett soloprojekt.

Hela släkten min håller på med musik på ett eller annat sätt..
Vår vänner är musikintresserade allihop!?

Börjar med en bild från i somras..

Den varmaste dagen och en underbar kväll och dag.

Adde och jag bestämde oss för att fixa till en visafton, som var för alla åldrar och alla sorters människor hemma hos oss. Mitt ute på bonnvischan.
Det var soloartister, flertalet band och discodansuppvisning med smguldvinnarna. allsång, eldshow.
Det var fantastiskt!

Denna bild är från allsången, Allsångsdivan Cissi höll itrådarna och just här lånar hon ut micken till världens bästaste Erik!

Här är det Late at Nighters som repar.

Adde som spelade på Tärnabadet, Vigg och Juliana ville vara med och uppträda.



Musik! Dans runt midsommarstången!

Sen brukar dessutom fastbo Orkester slås ihop framemot natten. till allas stora glädje



Så här kan det bli om man lyssnar på bra musik!!
Detta baksidan på skivomslaget till Vilda Hjärtans första skiva.
Det är jag som fottat och fipplat i photoshop!

Det här är en underbar bild på Martin vid trummorna, Spelglädje!
Sen har vi Anders Bjurenwall och popkult!
Utan dem så hade vi nog haft en musikfattig stad i Sala.
Han är ju inte den som står på scenen men han beriker mycket! och rattar så det står härliga om det.
En eloge till honom och hans gäng!

Här kan ni se fler bidrag

2 kommentarer:

Anonym sa...

Glädjen bara lyser om dina bilder.

Anonym sa...

Fin blogg :D!!
Vad tycker du om mina photoshop bilder? Lämna gärna en kommentar om du skulle gilla de.
Haft en skön kväll?