torsdag 22 januari 2009

ny dag, nya tag

idag ska jag till uppsala med Luis, han har läkartid.

jag trodde när vi fick tiden att åh, vad najs! kl 13 vi måste åka kl 11.15 härifrån.

Hmmm, det betyder...
jag lämnar småttungarna kl 8.30 sen har jag fri tid fram till kl 11.15!
prisa gud!
jag kommer kunna duscha, och gå med hundarna, leta fram kläderna alldeles ensam hemma!

kankse sitta större delen här framför datorn.
försöker lära mig illustrator. Det går så där kan jag erkänna!

Men så har juliana varit hemma fr o m tisdag och är fortfarnade sjuk.
och inatt blev Vigg sjuk.
det innebär.
Jag ska försöka hinna gå med hundarna, fast småttungarna är hemma.
det får bli en betydligt kortare prommis.
jag får duscha med dörren öppen och två ungar som står oc hdrar i duschdraperiet och pratar hela tiden.
när jag sen ska klä på mig och sminka mig kommer juliana stå bredvid och vilja låna mitt smink och så kommer hon vilja bestämma vilka kläder jag ska ha!

pjuuuuu

Inga kommentarer: