onsdag 28 januari 2009

okej då


jag gillar ju inte det här att bli fotograferad.
har en viss förmåga att göra miner.
allra helst när jag ska titta in i kameran eller när jag vet att jag blir fotograferad.

Jag hatart.
Nu blev det så här.










Vi tyckte båda att försöka behålla lite av längden.

men kliippte upp det istället.


jag är allt annat än van!

och det känns väldigt konstigt

Jag tror att det mest är för att för det första... håret är utkammat!

sen för att jag inte hunnit pilla i det själv ännu.

10 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Vickie!

Det blev kanon! Du ser skitsnygg ut på bilderna ska du veta. Du är alltid så hård mot dig själv, din egna största kritiker. Så jag ville bara säga att du kan spara på den energin för det blev svinbra!

Miralin sa...

Det blev ju skitsnyggt! Vilken pingla :) *busvisslar*

Anonym sa...

Det blev ju jättebra....

Anonym sa...

Det blev kanon fint! vilken pingla....

Anonym sa...

Brassen håller med..:)

Anonym sa...

WOW vilken snygging...
supersnyggt/ pilla

LoWa sa...

Snyyygggt hörru! Ten points!

Vickiehickietorian sa...

oj! hjälp! jag som inte vågade gå från frissan till Wallins och ge pilla pengar....inte heller till apoteket vågade jag till. jag åkte hem och ville vänja mig.

Jules sa...

Det blev så snyggt!
*busvisslar åt pinglan Viktoria*

Ska vi bilda klubb - skygg för kameran men gärna den som står bakom...*ler*

Håret blev så läckert! Och hela du lyser upp!

Anonym sa...

SNYGGO! Värsta pinglan. Vem ligger bakom? Är det beauty-Linda?

Puss och kram
//Cissi