söndag 1 februari 2009

I love rensning!!

Idag har jag varit och förkovrat mig!!
Pilleruttantuttantu har städat i garderoberna!
I love när hon gör det.

Hon handlar och handlar och har därför mycket fina kläder.
Me like!

och när hon rensar säljer hon ut det hon kommit till insikt att hon aldrig kommer använda.
och de grejerna säljer hon billigt som fan. 20 krs kartonger eller 40 kronors kartonger.
denna gång hade hon dessutom en liten hög med 75 kronors kläder.

jag får titta först!

Just nu har jag så mycket kläder!
jag har så många jeans, så många har jag inte haft sammanlagt i hela mitt liv.
Jag är ingen jeans människa!

Nu ska jag catwalka framför spegeln hela dagen...

1 kommentar:

Anonym sa...

Ha ha...ja, Pernilla ar duktig pa att handla...allra mest jeans och tunikor till forbannelse! Toppen med rensningar...Njut! Maluska