fredag 15 februari 2008

vin och god musik

smuttade lite på champagne och åt en jordgubbe med choklad idag på jobbet.
fick lite rödvin.

Allt till lunch.

Är det fredag så är det.

Men suget på rödvin satte sig och nu har jag och Adde suttit tillsammans som ett gammalt par och lyssnat på gammal musik.
och jag har druckit rödvin.( och dricker)

Nu är jag alldeles ensam hemma.
Vi blev så osams så han stack, skulle aldrig mer komma tillbaka, vi skulle nog få se vem som kommer få vårdnaden om barnen...

Nej!!!
jag ba koja

(Jag bor slott, nej,ba koja. internt skämt....)

Okej, jag är ensam för adde har skjutsat in jacob till josse som förövrigt har varit med Carola idag
Jag smsade och bad henne att hon skulle sparka Carola i baken.
En lyckospark.
Tror inte hon gjorde det.

Så skulle Adde ha lite koll på Luis ocskå..
så det inte blir som förra gången han var i sala.
Man måste ju lita på varann igen! (?)

jaha så här sitter jag ensam med mitt glas rödvin och bara skriver en massa skit.
Men är det något jag skulle vilja så är det att kunna sjunga.
Jag skulle hellre kunna sjunga än att gå ner i vikt.
Tänk då skulle jag sluta prata.
BAra gå omkring och sjunga!
jag skulle antagligen skaffa en hörblogg och så skulle jag sjunga in alla mina inlägg!

men du...

1 kommentar:

Cissibitar sa...

Det är hur coolt som helst att tvillingarna ska vara med i kväll. Ringde SA häromdagen och tipsade, såg du den alldeles för lilla texten? Kläm från Löjtis.