tisdag 12 februari 2008

papper

idag ska jag fylla i pappear and I hate it!

jag är så usel på att skriva på formulär och dokument.

men ibland måste man
det är till och med så att jag ibland struntar i det och kan gå miste om både det ena och det andra.
Tänk vad enkelt det skulle om de kunde godta att man ringer och in och berättar det som de vill veta.

Nu när vi skaffade hunden så fixade jag försäkring på honom.
och det skulle dras med autogira, skitbra!
men!
så säger han jag snackade med.
jag skickar ut ett papper som du ska skriva på.
PANG, så får jag ont i magen!
fasen då ska jag få iväg ett till papper.

Det jobbigaste är att få brevet på lådan!
jag kan inte komma ihåg kuvertet så jag kan inte lägga på det.
Det går inte.


men I will och jag ska! utan att bli på dåligt humör.

Nu!
snart

Inga kommentarer: