onsdag 20 februari 2008

osynlig

Jag tycker att det kan vara lite kul att surfa runt t ex på facebook.
Kolla gamla vänner och titta in på bekantas bekanta.

men nu har så många börjat med en applikation "Who was here" eller nåt sånt.
Och så är det en STOR bild på mig där på deras sida, nyfiken och gottar sig i nån annans liv.
Helt öppet.
Det verkar som alla kan se att jag var där och snokade.

Jag få lite panikkänsla och försöker ta mig där ifrån fortare än kvickt.
men det hjälper nog inte. jag har satt mitt avtryck.

Vad fan kan man inte få ha lite privacy längre!

7 kommentarer:

Miralin sa...

ojoj... tur att jag gått ur facebook, jag använde det typ bara till att nyfiket snoka hos gamla bekanta som jag egentligen inte ville ta kontakt med! :-D

Anonym sa...

Oj, då får man passa sig. Sluta kika på gamla ex och sådär...

Anonym sa...

Stämmer inte!! Applikationen är där för att skrämmas bara...:) Det är bara du som ser dig själv när du inne på någons hemsida..när du inte är där så syns du inte.

brassen

Vickiehickietorian sa...

är det så? är du säker?
jag fick ju spel närjag var inne på en männsika som jag inte känner och världens största bld på mitt snokande nylle dök upp!
jag höll ju på att skämmas ihjäl!
Då litar jag på dig!

Anonym sa...

Hej!

Jag kände precis likadant en gång och då skaffade jag den applikationen själv.
Men som sig verkar så är det bara för att skrämmas men jag blev skit rädd...

/ Linda H

LoWa sa...

Ja vad ska man annars med facebook till om man inte kan smyga runt lite?

Anonym sa...

Det stämmer...den är till för att skrämmas lite...läste om den nämligen för ett par månader sen..tydligen FÅR inte facebook logga sina användare på det viset..`??!!! Så nu vet ni!!

Moda!!

/Killen som bor utanför Arlanda