måndag 18 februari 2008

skitis

jag tvättade ju bilen igår.
När jag sen skulle åka till maja så wobblade bilen nå kopiöst!
Till sån grad att jag stannade vid OkQ8 och fylla på luft. (det är värre än att tanka! vet aldrig hur mycket det ska vara och om jag kan spränga bilen bitar...hua)

Det var ltie skillnad i däcktrycket och jag trodde att det skulle ge sig.

men Icke sa Nicke!
Det wobblade för fullt.

Tänkte att jag skulle be Adde köra en sväng sen när vi kom hem så han fick tro något.

PÅ kvällen provkörde han och hna blev bekymrad.
Men hittade inget fel.
Jag sa att jag skulle ringa verkstan idag.

Tsuenlapparna seglade iväg från mitt konto såg jag för min inre syn.

jag ringde Bosse på Sala gummi (det är en riktigt trevlig prick!!)
jag förklarade att jag tvättat sönder vår bil.
han bara skrattade och sa han nog visste på råd.
Jag har nog tvättat bort leran lite för dåligt.
Det sitter nog kvar lera och smuts på ena sidan av däcket som ger en obalans.

Pjuuuu! jag såg genast att mitt konto blev orört!

Inga kommentarer: