torsdag 14 februari 2008

Hjärtis på er alla!

I ett land som slutar på -stan, kommer inte ihåg om det var Paki stan eller Afghani stan.
DÄr är det förbjudet att sälja röda rosor i dag. De får faktiskt inte sälja något rött alls.
Det är västerländska skitidéer tycker en skäggig gammal gubbe nånstans som bestämmer.
Jag tycker det är bra!
Kommersiellt dravel det är vad det är!

Hjärtan hit och dit,gulliga i gele eller choklad med armar som sträcks ut.
Rosor som prunkar på kärleks vis just denna dag.

I ITalien springer kärleksparen till en bro och låser fast ett hänglås och kastar nyckeln i ån.
Kärleken håller lika länge som låset hänger där låst.

Det finns ingen nyckel till kärlekens boja.

Pest och pina det är vad det är!
Jag är väl lika kär imorgon som idag.
ja, i övermorrn också skulle jag tro.

Ähumm, hur mycket har jag blivit uppmärksammad i dag tror ni?

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag gjorde ett försök i alla fall