tisdag 12 februari 2008

tjejsnack v 7

Äta ute

Hur ofta äter du mat ute?
Det beror på. Jobbar jag så blir det lite för ofta.
men det är för att maten ajg lagar hemma går åt.
det spelar ingen roll om jag lagar till ett kompani så äter de ännu mer.
Det är sällam som det blir mat över.
Så tyvärr blir det köpemat på jobbet för ofta.

Vad/vart äter du då helst?
jag äter gärna på spicy hot. en thai restaurang som har super god mat.
men lika gärna äter jag på meriot som har typ fläsknoisette med pot gratäng och bearnaisesås.

Vad har du på din favoritpizza?
Hmm, det går i perioder men just nu är det kycklingpizza med curry, utan ananas!

Provar du ofta nya ställen/maträtter, varför/varför inte?
nej! jag är riktig fegis.
För det första så tycker jag att det är dyrt att äta ute.
och jag är en kräsenrackare.
så jag vill äta det jag vet att jag tycker om så jag inte kastar pengarna i sjön så att säga.

Går du ofta på café och fikar, vad?
nej, alldeles för sällan!
det är något jag skulle vilja unna mig.
gå och fika med en kompis nån gång då och då.
men det gör jag aldrig.

Inga kommentarer: