fredag 29 februari 2008

snack

När jag skriver skriver jag utifrån mitt perspektiv och mina känslor.
Jag försöker komma ihåg att tala om för människor som är med mer än bara nämnas
att de är omskrivna så de har en chans att tala om sina känslor för det hela.
Det har förekommit att vänner och bekanta har bett mig ta bort bilder som jag haft med och för mig är det självklart att ta bort dessa.
För så skulle jag vilja ha det själv.

Likaväl tar jag jag bort ett inlägg som någon inte vill ha kvar om det är någon som känner sig berörd på ett eller annat vis.

JAg har upplevt att någon/några som läst min blogg börjat intressera sig för vissa tankar jag haft och så har andra blivit indragna,
för folk har börjat höra av sig till andra och frågat frågor.
De har dragit egna slutsatser om saker som jag nämnt och så har folk tolkat det som att jag har pekat ut vissa.
Men det kan faktiskt vara så att det är andra människors eget detektivarbete som de slagit igång för att de vill veta vilka/vem jag skrivit om.

Det är inte min mening och tycker att det är jättetråkigt att andra ska känna sig påhoppade.

Det är inte min mening!

Jag vet att man är nyfiken, det är jag också!
Jag har ringt upp vissa bloggskrivare för att fråga vad de skriver om.
Av nyfikenhet!
Men om ni har frågor om något som jag skriver om, kontakta gärna mig då.
Det kan ju bli så fel.

Självklart tar jag bort inlägg!
Men mina känslor för det hela står kvar och jag är mycket ledsen för att det kan bli en grej av det hela!
Absolut inte min mening!

Inga kommentarer: