onsdag 20 februari 2008

plurr

igårtvingade jag med jacob ut på promenad.
man kan inte sitta framför datorn dygnet runt.

Det är j rätt spännande att gå med honom...
JAg råkade se en golfboll i bäcken.
och vips så var jacob i bäcken också?!

jag och bazir stod bara och glodde.

jag tala om att det inte ar badtemperatur på vattnet.
och att nya skor ska inte doppas i dy.
Han sjönk rätt skapligt innan jag fick fram kameran.
"jag blev så rädd att skon skulle fastna jag kände hur den höll på losna från foten där nere."










Sen slutade det lyckligt"
Jag går ju inte en normal promenad när han är med. så jag sprang och letade boll försökte hänga med.
Jag märkte inte att jag tappade min mobil telefon
på hemvägen hittade Jacob den!
utan att jag märkt att den var borta!
Hade vi letat hade vi aldrig hittat den!

Inga kommentarer: