tisdag 12 februari 2008

Melodifestivalen -08 Västerås

Det får jag inte missa!

Haha, det är nsätan så jag inte tror att det är jag som säger det.
Jag, som inte är något fan av melodifestivaljippot.

Men nu!
Inget kan stoppa mig från att se det!
Idag ringde någon till Josefine och Jessica.
Josse är ju Jacobs flickvän.
De behövde ett dansant tvillingpar till melodifestivalen på lördag.

naturligtvis tackade de JA!
De ska vara med där fr om torsdag och hela vägen fram.
Äta, fika och dela tjotta med Carola.
Kanske kramas lite med Andreas Jonsson
vem vet?
Stylas av proffs.
Fixas och donas med!
Shit va kul!

Asså det är stort!
Halva Sverige tittar ju på det där eländet och nu min familj också!
Så vad ni än gör på lördag..
Kolla in pausinslaget.
med Sveriges nya lilla charmtroll eller hur nu folk beskriver nån som var med förra programmet.
En komiker tror jag!
Med honom kommer vår lilla Josse vara med!

Hejja Josse och Jessica!

1 kommentar:

Anonym sa...

Å va skoj det måste vi kolla:)