tisdag 12 februari 2008

släkten är värst

jag har snöat in helt och hållet på släktträd.
Det finns en sida på internet som heter www.myheritage.com
där kan man bl a få se vilken kändis man är lik.
Jag blir alltid lik nån gammal gubbe från stenåldern som skriver klassisk musik så det är inge kul att visa upp en bild på mig.
tycker jag!
så det tänker jag inte göra!
men gört själv på er själva får ni se hur kul det är!

OCH på de nsidan kan man ladda upp sitt släktträd.
Det är askul!

asså jag har verkligen blivit gammal.
släktträd?
Det kunde jag aldrig tro?!

Den äldste jag har kommit ner till är född 1856 och den yngsta fyller 1 år på söndag...

men här kan man få upp statistik på hela släkten sen.
Vilket det vanligaste namnet är...
kortaste äktenskapet och längsta
mest skilsmässor
äldsta föräldern
mest ålderskillnad mellan paren.

ja en hel del till.
Faktiskt riktigt skoj.

Inga kommentarer: