söndag 24 februari 2008

TACK!

Jag kommer nog inte att behöva äta på en vecka eller två.

Vi fick så otroligt god mat hos Emma och Finn!
vegetarisk smörgåstårta, den var fantastisk! Jag vill ha receptet!
parmesanost stekta kycklingbitar! Mmmmjag vill ha receptet!
piroger fyllda med fetaost och spenat! Åhhhhhh
sallader till det! Mmmmm

Till fikat
knäckpaj med dajm, jaa, ni hör!!!! jag vill ha receptet!
minisemlor! skitgoda!
och hemgjorda chokladbitar med lite baylis (hur i hela världen stavas det då?) smak!
mmmm

Jag bara sitter oc hkänner mig gravid i 8 månaden!
Emma släng dig i väggen!
Jag har nog större mage än du just nu!
eller nej,,¨
Hjälp vilken mage de har där hemma i gröndal!
Det finns nog en bebis där i!

2 kommentarer:

Olle sa...

Vegetarisk smörgåstårta..med kycklingbitar???? Är kyckling en grönsak?? :)
Konstigt att så många vegetarianer äter fisk och kyckling...trodde det oxå var djur!? :)

Anonym sa...

Hej å tack för att ni kom, det var skoj!
Smörgåstårtan e busenkel:

5 st finrivna morötter
Det vita på en purjolök
Hackad smörgåsgurka, lika mkt som löken
5 dl lätt creme fraiche
Ett familjepack Polarkaka
Garnering (ex ost, paprika, tomat)

Lägg ihop dagen innan så blir den som bäst, garnera strax innan servering!

MVH / Emma