tisdag 26 februari 2008

magert

Igår visade Jepser en bild på några av de kändigaste kändisarna i USA.

Nu är det en gammal bild fast inte asgammal.
Nicole har visst nyss fått barn och jag hoppas att hon inte ser ut så här direkt efter en förlossning!
och att hon är ute och partajer direkt heller!





Finns det någon som tycker att de ser sunda och glada och snygga ut?

Jag kan itne tänka mig det!
jag kan inte tänka mig att nån kan säga något om hur kläderna sitter heller?!

Så såg jag att AB skriver om samma ämne .
http://www.aftonbladet.se/kvinna/article1686353.ab
Jag tycker det är brá!

Hejja Danmark

Det är ju synd om alla tjejer som tror att de ska bli kända bara de liknar nån av kändisarna.
För så är det nog tyvärr!

Så kom hit till mig så ska jag bjussa på god mat med äkta grädde i och annat smått och gott!

Mat ska njutas och och fettet ska brännas.
Ät men rör på er!
det tror jag på.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Läskigt, samt att unga tjejer ser dom som ideal skrämmande

Anonym sa...

Håller med dig att man ska äta med vettigt& med måtta och röra på sig....