fredag 15 februari 2008

irro

jag är en rättvise människa.
Orättvisor är inte min melodi.


Just nu är jag upprörd på jobbet.

Vi fick en förfrågan om det var några som kunde ställa upp och åka till Östersund och jobba under skidvm.

Och det vore skitkul!
Jag var förra året i Åre på nerförsskid vm eller vad det nu var..
Anja vann mest hela tiden.
Kungen och Drottnigen kom och gick förbi mig.
Det var världens halloballo vid medaljutdelningen.
Jag fick åka bil med tyska tv teamet.
Ja, det var kul!

Jag anmälde mig och hoppades.

Senare fick jag veta att det var 2 st från mitt jobb som fick åka.
Varav den enbrutta som inte ens hade visat sitt intresse...

Jag har även visat mitt intresse för att åka och jobba på TUR mässan i Göteborg.
Idag fick vi veta att 2 från mitt jobb ska få åka dit.
Samma brutta får åka dit...


Det tycker jag är orättvist!

Då får ju jag direkt tankar på att det är mig de inte vill ha att göra med.
Det är mig det är fel på!

Inga kommentarer: