onsdag 26 mars 2008

vad har jag gjort nu då?

jag måste ha väldigt låga förväntnignar om mig själv.

Jag insåg det när jag läste igenom förra inlägget.
Om adde inte är på topp så tror jag på en gång att det är mitt fel.
grunnar och grubblar över vad jag gjort...
Till slut har jag gått igenom hela den senaste tiden och inte kommit på något jag gjort så då kan jag
ibland bli sur och tvär för att ge igen..
fast det visar sig sen att han var i tankearbete

Lika om det är nån som ringer typ jobbchef eller så på en gång får jag en klump i magen och undrar vad i hela friden har jag gjort nu då!?

eller jag fick ett mail från min en fd lärarinna, jag höll på få ett nervöst sammanbrott innan ajg fick upp mailet och insåg att hon bara undrade hur det var med mig och vad jag gjorde nuför tiden.

Jag fattar inte varför jag reagerar på det viset?
för sen när jag fått veta anledningen till varför det har ringt eller jag ahr fått mail så visste jag hela tiden att det inte kunde vara något farligt de ville...
men ändå har jag skärrat upp mig?

Inga kommentarer: