lördag 22 mars 2008

dammsugare

jag har under fler år haft en idé om hur man ska kunna dammsuga så enkelt snabbt som möjligt.
Jag tycker dammsuga är ett av de tråkigaste göromålen i ett hem.

de flesta människor har ju golvlister efter golvet.
De skulle vara upplyftbara, automatiskt förståss.

När man skulle dammsuga så tryckte man på en knapp och listerna åkte upp och under listerna fanns bara ett sug utan dess like.
slööörp så var allt damm borta.

En mega centraldammsugare helt enkelt.
oftast lägger sig ju dammråttorna utefter väggarna..

Åsså ska kan man kunna öka suget, då går man först ut med mattorna säger till barnen att om 5 minuter sätter jag på suget med stort S så det som de vill ha kvar lär de ta bor tfrån golven.

5 sek senare har man inget damm och inga leksaker på golven!

undrar hur man tar patent på saker ?

2 kommentarer:

Miralin sa...

Jag köper en på stört!

Anonym sa...

Jag är oxå spekulant på den superdammsugare med stora S.....